sreda, 16. december 2009

Pokvarjena zadrga

mood: utrujeno

Totalno šokirana. Brez pojma o španščini. Nisem za jezike ali komuniciranje.
Glavniki za veter. Pesmi, tako imenovane, greguerías.
El lápiz solo escribe lo que hay en nuestras piensamientos.
Cuando por los altavoces anuncian que se ha perdido un niño siempre miras si el tuyo esta contigo.
El hielo se funde y nuestro tiempo con el.
La pulga es el problema de los perros, pero las perras son el nuestro.

Čez cesto. Daleč. Slika Jane Vizjak. Stvor, ki je bil posledica razlage, kako se je njen sin odselil.


Faktor presenečenja. Sploh v primeru, ko je jabolko večje od mize.

Snežinkice lahne kot peresa, ki breztežno lebdijo po zraku. Različnih velikosti v različnih smereh. Potem pa vlak spelje iz postaje in vse postane samo še sneženje.
Prekrito s snegom. Bela pokrajina. Sivo nebo. Te drobcane bleščeče zadevice so prav takšne oblikice kot so bile tiste, ki smo jih delal kot mali otoci. Vse pa se bleščiči.
Ponorela kepa dlake.
Rokavice, ki so preketo drage. Dobila sem žepnico Beležnica. Neuspešno sem jo iskala že nekaj časa.
Odkrila pa sem tudi novo šolo. Visoka šola za umetnost. Zanimivo. Samaumetnost, dizajn in posledično sprejemci. Komentar na VŠD. Kater umetnik pa podleže organizaciji. Ne vem kaj si ti ljudje predstavlajo. Podobnega sistema neorgariziranosti in napihnjenosti sem že vajena. Oblikovna pa to.
Nekaj me vleče v Prago, ampak pojma nimam kaj.

Jon Bon Jovi - Please come home for Christmas

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...