sobota, 5. december 2009

Pogorela svečka

mood: ok

Zbudila sem se precej pozno in sem morala spustiti zajtrk. Vdovec v postelji. Ron s fejk kravato. Bolj je izgledala, kot tista zadevšina, ki so jo imeli plemiči okoli vratu.

Družinsko kosilo. Ronove vragolije na sto in na način. Drsanje ob pesmi Hallelujah. Ne razumem kako sem ob tej pesmi vedno lahko na robu joka.
Miklavž je nosil. Polna vreča sladkarij. Zaslužila sem še pri remiju, ko sem zmagala, čeprav je kazalo precej bogo. Ravno za parkirnino. Trači. Oblikovanje revij.
Naš Lepi z roza rutkico, pelimi pikicami in pentljo.

Pač men je dogajalo med igranjem remija. Prepevala sem in spravljala ljudi okoli sebe ob živce. Posebno mojega bratca. Rona sem skušala spravit na stol pa ni uspelo. Ženske pri teh miss tekmovanjih so tako glupe. Resno. In poleg vsega tega nastopi še Petra Slapar. Ho d fak is dis? Miran Rudan s svojo tipično koreografijo pri pesmi Na nebo. Nina Osenar, ki zabavno razlaga o nekem bolanem otroku in se giba pretirano. Ne zna igrat. Pride na oder kot en konj in se začne dret. Poleg tega je pa njeno oprsje skoraj ušlo iz obleke, ki je bila čudne dolžine. Ne vem ali oponaša Bettie Page z njeno grozno frizuro. Vse misice so imele tiste grozne obleke, ki jih ljudje nosijo na maturancu. Kje najdejo tako vrsto blaga. Naši nimajo smisla, res ne. Mogoče ga dobiš gratis? Polega tega pa pridejo gor za tista vprašanja in začnejo "Lep dober večer vsem skupaj. Rada bi pozdravila starše in navijače..." Grozno. Grozno. Grozno. In nato butasto odgovarjajo na butasta vprašanja.
Ampak najboljša je bila pa izjava moje mami. Noro.
Spravla sem se gledat The Vampire Diaries.

Norah Jones - Sunrise

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...