torek, 22. december 2009

Gorečne

mood: naveličano

Vedno uspem priti eno uro prezgodaj v šolo. Pa še čokolade s pretirano količino cukra nisem dobila. Beda.
Različne kulture. Različna mišlenja.
Je tko? Je tko. Tondo doni. Objave. Preglasno v zaspani razlagi slovenščine. Nagradno vprašanje.
Mojemu bratcu je bilo blazno dolgčas. Meni pa tudi. In vsem pri bivalni. Stokratno opravičevanje. Nezanimive fotografije. Uspavalna razlaga. Posledica je seveda prevelika količina dolgčasa.

Trol ne prenašam. Sploh ne v največji gneči. Posledica je nadležna slabost.
Dve pici. Tri dekleta. En čuden natakar.
Film Whip It mi je blazno všeč. Mogoče, ker nisem imela nobenega pričakovanja. In ker je Ellen Page igrala. Izredno simpatično mi je odigrala že v filmu Juno in tukaj me ni nič manj navdušila.
Same hihitajoče se petnajstletnice.

Pokrovček je nekam izginil.

Jens Lekman - Your Arms Around Me

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...