sreda, 23. december 2009

Znabiti

mood: ležaje

Hecen stric za karte na vlaku. Res je bil smešen, ali pa vsaj njegov način govorjenja.
Važno, da ko hočem nekaj narediti naletim na neko drugo stvar, katero sem hotela že prej storiti, a sem nanjo pozabila in tako posledično pozabim na to, kar sem hotela narediti sedaj.
Gromozanski zelen dežnik s katerim z manjšo težavo hodim po Ljubljani.

Tapas. Španski film. Na nek način je bil zanimiv. Čeprav smo ga gledali z angleškimi podnapisi. V španščini.
Ob strani zvezka. Narisano. Počečkano. Črtkasto.
Nek beden film pri angleščini. Z istim igralcem kot že enkrat. Očitno ga profesorica obožuje.

Poplavljeno. Megličasto. Snežno.

Potem pa me je zmanjkalo doma. Nekaj sem sicer na pol slišala o poplavah. Samo na pol, ker sem kar spala.
Šepetati konjem. Lep film. S Scarlett Johansson.
Monodrama. Hagada. Po televiziji. Zabavno. Sicer pa, joj, kaj to gledam.

Frank Sinatra - Fly Me to The Moon

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...