četrtek, 24. december 2009

Jelenček Kaja

mood: božično

Zjutraj sem bila čisto srečna, ker sem dobila malenkost, ampak ta toliko več pomeni.
Kresničke z zelenim trakcem.

Sem v popolnoma božičnem vzdušju. Verjetno zaradi glasbe, ki je odmevala pod gradom.
Male uličice. Stojnice. Trgovinice. Darilca.
Važno, da pogledam na uro ravno takrat, ko imam klic. Nekdo je imel ravno srečo. Nasmeh. Sicer mi je potem roka zakrknila, samo je bilo vredno.
Vsi so danes zaželeli vesele praznike in podobno. Čeprav marsikoga sploh ni bilo v šoli smo jih potem srečevali.
In privoščila sem si nekaj na stojnicah. Biserna ogrlica. Perle. Ne vem, zakaj me je navdušila, ampak že nekaj časa sem si jo želela.
Ampak knjige, ki sem si jo pa zamislila pa nimajo več nikjer. Razen v Kopru ter Novi Gorici. Razprodano.

Mistično. Pot, ki se izgubi v megli. V daljavi gozd.
Labsus. Šla sem menjat ampak se to precej zna zavleči, ko naletiš na bivšega sošolca. V nakupovalnem centru je vse skupaj precej božično in dobro, da sem se pravočasno to spomnila, saj so trgovine predčasno zaprli. Opravila sem še nekaj nakupov, ko mi je preostalo nekaj časa.
Božične pesmi odmevajo iz zvočnikov. Ob zvoku kapljic, ki udarjajo ob pleh. Tako dobro je že kazalo s snegom, ampak božič je še vedno zelen. Ne samo zelen. Moker.
Naokoli tavam z emo škornji za v dež. Samo ti ne služijo več svojemu namenu.
Parkirišče se počasi prazni. Čeprav ljudje še vedno prihajajo, čeprav bodo naleteli na zaprta vrata. Kakav in kava. Kratek klepet.

Definitivno preveč vampirskih serij. Samosprožilec in je dogajal. Bratec in jaz.

Jelenčkovi rogovi. Karaoke stajl. Hišni duet Blagor gluhim. Fotošuting. Božična večerja. Potica. Pošiljanje čestitk. Remi. Potem pa obležimo na kavču.

No pa je tu božični večer. Uživajte v njem.

Gene Autry - Rudolph The Red Nose Raindeer

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...