četrtek, 3. december 2009

Čajni piškoti

mood: ogljeno

Težave z avtomobili. Zamrznjeno vse. Ob dejstvu, ko sem pol ure odpirala samo vrata. Rajši sem si našla prevoz. Verjetno bi zamudila. Saj to niti ne bi bil problem, ampak smo pisali slovenščino.
Testi in piškoti. Samo še čaj je manjkal. Asociacija Prousta Combray.
Napisan kriterij. Nekako tisti, ki so prej dobro pisali niso navdušeni.

Ta veseli dan kulture ali dan Prešernovega rojstva. Polno brezplačnih zadevščin. Baje je v Koloseju brezplačno predvajanje Slovenke. Polno muzejov zastonj odpira svoje razstave.
Prižig lučk v centru.

Kalčr. Vse profesorice so bile prekleto nataknjene. Polna luna še vedno vpliva?

S sošolkami na kuhano vino. Dejansko sem imela občutek, da je res december, kar je precej neobičajno. Vonj, vzdušje, stojnice, glasba, zmrznjen nos. December.
Baje bo palačinka party. Mislim nekaj se načrtuje.
Ideje za predstavitveni video. Safr fejs.
Jutri imamo 3 ure bivalne in 3 ure risanja in nič drugega. Sama ustvarjalnost.

Navdušenje nad gležnarji z živalskimi vzorci. Kaj se je zgodilo?
S Špelo sva imeli hiter tempo in ugotovili, da sta kar 2 prometeja. Ne vem zakaj so ga prestavili iz stare lokacije.

Sodobni ples je prav hecen za videt. Na koncu je ven prišel svobodni plesi. Sicer mislim, da morajo imeti ogromno znanja in fleksibilnosti za to zvrst.
Stopi. V stran. Priključi. En. Dva. Tri. Dva. Dva. Tri. Uglavnem na plesnih je dogajal na polno.
S Saro sva ostali sami v četvorki. Jan in Saška. Ali Genoefa in Henrik. Četvorka ali hip hop 18. stoletja. To nekako uprizorimo. Samo tip, ki uči pa je usekan. Ponosni očka.

Odločila sem se, da mi pač prejšni avtoportret, ki sem ga nazadne pozabila doma, ni več všeč in sem narisala novega. Sedaj se pa grem spravit brat.
Spet sem dobila energijo z mojim sokcem. Korenček. Mandarine. Limone. Pomaranče. Limeta. Mmmm.

Zoran Predin & Šukar - Zadnja večerja

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...