ponedeljek, 14. december 2009

Rdeča lopatica

mood: obupno

Sneg. Povsod sneg. Sploh po mojem avtu.
Po cesti se je valil v podobnem učinku kot tekoči dušik. Ekstremno zanimivo.
Kljub vsem pesmim na radiu mi je v glavi donela samo ena. Malo tu, malo tam. Definitivno se jo bom naposlušala.
Stojim in čakam na vlak. V nekem trenutku me prešinejo današnje sanje. Potem pa spet stojim tam na mrazu sredi železniške in čakam.

Odbojka. Zadnjič mi je hoel dati 3, pa sem se uprla in hotela izboljšati oceno. Danes je šlo super. Še profesor je bil totalno navdušen in me je najmanj 3-krat pohvlalil, kako dobro mi gre danes, da sem super igrala in oh in sploh. Nato mi da 4. Ka d fak?
Čeprav je bila naša igra danes prav super in naša zasedba takšna, da je bila sposobna izvseti malce akcije. Za povrh pa smo zmagale še vse 3 igre.

Sneži kot noro. Posledično je vse pobeljeno. Vsi z rdečimi lički ali nosovi hodimo naokoli.
Na Roški Križanke za ozadje na zaslonu. Pri umetnostni smo na naše presenečenje gledali film Mamma Mia. Resno?
Namesto Neishe se mi pojejo pesmi od Abbe.
Prva naloga je bila preveč enostavna, mogoče je to krivo. Vse ostalo je brez napak. Ali pa danes pač nisem sposobna dobiti več kot 4.

Razredčena vroča čokolada mi je najbolj ušeč.
Mogoče pa res in sploh ni moj dan. Grem v Obija in seveda nimajo tistega, kar sem si zamislila. Grem v Muller in seveda, da nimajo tistega, kar bi hotela za nekaj drugega pa moram še preveriti. Grem v Mercator si zaželim hiper štručko. Uganete kaj? Ja seveda, da jo nimajo. Vsaj zvezek sem dobila. Grem v knjigarno, najdem dve knjigi, ampak na žalost nobene akcije. Tiste dve, ki bi pa res rabila jih pa seveda, da nimajo. Kako neprevidljivo.
Res ni moj dan. Ne.

Dominic Cooper & Amanda Seyfried - Lay All Your Love on Me

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...