ponedeljek, 8. februar 2010

O ok

Ne morem verjeti, da dejansko, po zelo dolgem času, sedim za mizo in tipkam na lastno tipkovnico. Zadnje mesece sem pisala pretežno na miniju nekje iz jedilne mize v dnevni, postelje ali pa kavča. Ampak rezultat podaljšanega vikenda je pospravljena miza z delujočim računalnikom in minimalno zalogo programov. Kar me ubistvu veseli, ker prej tako ali pa tako pol od naloženega sploh nisem uporabljala. A se pohvalim z novo pridobitvijo Windowsov. S pravljičnim številom.
Včasih sem za nemoteno delovanje in dober občutek potrebovala cel kup programov in zaznamkov. Sedaj lahko živim samo še z najnujnejšimi.
Blazno mi je všeč izgled Firefoxa, ki je omogočil lasten pridih programu. Tako, da se nekaj mavričnega pojavlja v desnem zgornjem kotu.
Čeprav so se že nabrali zaznamki. Tisti za nemoten obstoj.

Napenjanje ustnic od levega do desnega ušesa v velikem loku. Video je povzročil to reakcije. Še vedno pravim "kakšen glas!". Halo.

Všeč mi je Miki miška fotka. Všeč mi je natlačena garderobna omara z lestencem, katero bi z največjim veseljem prevzela/posvojila. In všeč mi je nova pridobitev, razdelilec v katerega lahko vtaknem štiri usb-je. Noro.
Paše mi pisanje v angleščini. Tiste odsekane povedi in besede, ki so del slenga ali pa vsaj pogovornega jezika. Ne znam s časi. Nasplošno. Uporaba časov je zame pekel. Tudi zgodovina mi dela preglavice.

Po podaljšanem vikendu s "prazničnim" dnevom, je rezultat "urejena" miza. Posesana soba in delujoči (*hitro potrka na les*) računalnik. Naredila pa nisem natanko nič tistega, kar sem "nameravala" oziroma kar bi "morala".

Imela bi polaroida. Malo trgovinico z vintage oblekami, vsaj po izgledu, če ne po starosti. Z lestenem. Tapetami z vzorci rož ter belim lesom, ali kako naj to imenujem spodaj. To je samo zaradi strani kot so Polyvore in Lookbook. Ter norih trgovin, ki jih niti Evropa ne premore, kaj šele Slovenija. Forever 21. Oasis. Ruche.
In čipke.
Zabavno je stavke začenjati z "imela bi" ali pa "rada bi", ampak nikoli ne veš, kaj bo res in kaj bodo večno želje. Nekako mi je všeč, da se moda ponavlja. Ne pa to, da smo mi nekje zadaj. Z ostanki.

MythBusters. Blazno me je veselilo, da sem naletela na to po neskončno dolgem času. Včasih je bila serija redno na sporedu. Potem pa ni bilo serije in kasneje niti sporeda. Če pa ta dva nista usekana, potem pa nobeden ni.

Čimbolj potiho iz dnevne. Ne bi temu rekla tako, ko sabo skoraj odneseš omaro.
Strgan povodec. Nič sprehoda. Šmorn na sto in en način. Z belo čokolado. S karamelo. S kokosom. Posipan s kakavom. Samo s sladkorjem.
Vse je v narekovajih. Z linki. In nepovezanimi mislimi. Asociacije.

Sheryl Crow feat. Sting - Always On Your Side

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...