četrtek, 18. februar 2010

On an on an on

Danes vsako pesem poslušam najmanj 5-krat zapored. Pojma nimam zakaj, ampak tako mi sede.
Portfolio končujem, to je pa nekako, kar sem uspela narediti čez teden. Umetnostno seminarsko sem nekako začela. Pred spanjem berem Francoski testament, čez dan poslušam Catcher in the Rye. Ob te knjigi bom kmalu znorela. Prišleki pa ostajajo zaprti na mizi s seznamom, kaj moram izpisati. Poleg tega bi si morala narediti izpiske za slovenščino in preleteti umetnostno. Ampak, saj so počitnice?

Postavljam rekorde v paniranju osličev in luplenju krompirja. Resnično ne vem, če kdo to počne tako ležerno kot jaz.


Dejstva.
Ne morete pisati ali brati, če ne poznate črk.
Ne morete računati, če ne poznate številk.
Ne morete risati, če ne znate narediti črte, krivulje.
Ne morete obladati programa, če ne poznate orodij.
To so gola dejstva, ki se jih ljudje ne zavedajo. Vsak, ki si naloži program misli, da je bog.

Ni mi všeč, da se mi vsi programi za odpiranje .amr datotek upirajo. Pa ravno, ko sem si močno, močno zaželela enega posnetka. Mogoče je bilo pa preveč močno?
Popravek. Quicktime je popustil in dejansko delajo posnetki, ki so me ganili. Kakšni spomini. V samcatih nekaj 10s-ih posnetkih. Ali pa še to ne. Vredni več kot najdražji diamant. Neprecenljivi.
Še iskanega sem našla. Očitno je bila dovolj močna želja.

Naslednja pesem je že bila. Sicer v izvedbi Diane Ross, ampak sem odkrila malce bolj zanimivo izvedbo. Varovanko Amy Winehouse. Dekle je staro 14 let.

Dionne Bromfield feat. Zalon - Ain't No Mountain High Enough

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...