sobota, 27. februar 2010

Raztreščen denar

Tak lep sončen dan. Samo nisem ga izkoristila, za sprehod v naravo. Ker je preveč folka, ker so vsi zunaj. Kot martinčki. Gredo se neke družinske sprehode. Brezveze.
Najlepše je biti zunaj, ko ni žive duše. Ko si sam v prostani naravi. Ne, ko se moraš vsakemu umaknit. Ko si zaslužiš grde poglede od ljudi, ker ne pozdravljaš. Ko te vsi čudno gledajo, ker obstjaš v drugem svetu. Ljudje so tako blazno nadležni in polni predsodkov. Čeprav bodo na vse pretege trdili, da oni tega ne počejo. Ne, ne, kje pa.

Šoping tajm. Z materjo. Sicer je bil prvotni plan, verjetno nakup živil za v hladilnik, ampak sva firbcale naokoli.
Nova poletna oblekca. Nova kiklca. Nova srajčka. Novim čevljem, sem se izogibala. Zaenkrat. Še ena nova srajčka. Na višlisti se je znašla kratka leder jaknica. Nekaj sem vidla v Telly-ju, ampak upam na še kaj. Pa še mami sem navduševala in prepičevala, da si ona umisli trend lanske jeseni in letošnje pomladi. Meni so všeč.
Ja moji izrazi so čedalje bolj poslovenjene tujke.

Želja po pečenki za kosili. In je tudi bila. Sedaj bo moja želja verjetno spet presedlala na mesne kroglice po švedsko iz Ikeje. Baje se bo treba spravit malce Avstrijo pogledat.

Ženske, ki imajo bloge o modi, stajlih so blazno suhe. Seveda, da vse potem super izgleda. In potem ravno preberem na žurnalu o tem kako zvezdnice hitro hujšajo po porodu. Edino Salma Hayek je nekaj pametnega rekla, v smislu, da kilograme izgubljaš ravno toliko časa kot si jih pridobival.

Raztreščila sem denar čez celotno dnevno. Ups.
Grem se vizualne komunikacije. Po sekiranju o tem, da gledam samo oddaje kot so ANTM in Project Runway.

Trkaj, Zlatko, Mirko, Omar - Ni Več Tko

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...