petek, 26. februar 2010

Diskusija

Strah in trepet. Iz postelje so me tako hitro vrgli, da sem porabila pol dneva samo za bujenje, ker nisem prišla k sebi. V sekundi sm bila pokonci. V minuti oblečena.
Kako je celotno vzdušje in okolje povezano z vremenom. Na kaj množica kapljic, ki padajo z neba, lahko vpliva.
Včeraj sem se mučila in risala, sestavljala. Danes pa nič. Niti omenil ni. Niti računalnika ni prinesel seboj. Nič.
Ampak sem nehala spuščati ignor. Ker sem bila prisiljena komunicirati in ker sem bila ravno pri volji z diskutiranje. Natečaj.
Ta se je razpasel s temo o študijih, fakultetah. Fer in nefer stvareh, kot naprimer medicina. In vedno smo prišli do denarja, politike in sistema v državi, katerega sploh ni. Nonsens.
Razstava. Equrna. Damijan Kracina. Vladimir Leben. Srhljive inštalacije. Fantastične slike. Res iluzija prostora in iluzija nasplošno je bila v povezavi z ljubkimi ilustrativnimi potezami živali prav neverjetna. Dobesedno je bilo oko prevarano.

Španci morajo vsrkati velikansko število prehitro navedenih informacij v najkrajšem možnem času. Lahko smo se samo še smejali, ker razumeli nismo nič. Ti ljudje pa govorijo tako blazno ekspresno, da komaj vrjameš svojim lastnim ušesom.
Mini žepna izdaja.

Tozon. Nor. Fak. In kaj, če ne rišemo?
Drobcani kamenčki.
Važno, da sem obstala na mrazu ob polurnem čakanju in 20-minutni zamudi. Juhej.
Slovenske železnice pa so svetovne, ja.
Potem pa me skoraj odnese v Kranju. In jutri je sonce napovedano?

Voščim. Takoj, ko je mogoče. Klari za rojstni dan.
Kot nora sem iskala spodnjo pesem. Samo melodijo sem poznala in potem se znajdi.

Edward Maya - Stereo Love (instrumental)

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...