četrtek, 25. februar 2010

Hengati

Založila sem se z delom tako, da moja glavo komaj kuka ven. Dobro, da se spomnim zadnji večer vse skupaj narediti.
Mislila sem, da bom vse zmetala v Powerpoint in to bo to. Samo, kaj ko nekaj del nisem imela slikanih, druge moram še narediti, tretjih pa ne najdem. Juhej. Še vedno spuščam ignor. Očitno bolj slabo.

Anja me je konektala, če bomo hengale. Pa še neki je bilo v tem smislu, samo mi res ne pade na pamet trenutno. Zakomplicirano je to ja.
Pristale smo v Zvezdi na tortici. Sama na kakavu in piškotu. Z močno prisrčno skodelico.
Sicer sem pa bila fensi, ravno za v zvedo. V nekaj podobnega oblekci, čez hlače seveda. V petkah in z velikimi sončnimi špegli, ki so me varovali pred današnjimi močnimi sončnimi žarki.
Potem pa se pridejo vsi martinčkat ven. Lokali ob Ljubljanici so bili polni. Nabiti. Pa samo sonček se je prikazal.

Odkrili smo blažilni učinek, iztekajočega se tedna, ko nam ni bilo potrebno prenašati profesorice za slovenščino. Dejansko je bilo prav osvežujoče. Verjetno je bilo lepo, dokler je trajalo. Po tem nas čaka pekel. Verjetno.
Ne razumem, kje najdejo mene za kletvice iz knjige izpisevati.
Večjega plonkanja med umetnostno ne morete doživeti. Sedele smo pred profesorico, pa jo ni ganilo. Spljoh.
Me prav zanima kako bomo dejansko zvozile maturo, ker teste precej z desno roko naredimo in z rekom "več glav, več ve".

Basshunter - Every Morning

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...