torek, 9. februar 2010

Okno v oknu

Čipkaste rokavičke. Kako je pa to ljubko. Obstajajo take čipkaste rokavičke do komolca?
Ali pa bi takšne fensi usnjene. Iiiii. Lahko se grem spet "rada bi".

Plašč kot prešita odeja, skoraj da do tal. Ogaben kosmat šal, ki je bil bolj kot plahta. In žametne hlače, nekakšne driskaste barve. Z eno besedo - ogabno. Take ljudi moram gledati na vlaku. Pa že tako mi je bilo slabo od sam vožnje. Kar je dejansko neverjetno, ker je bil do sedaj vlak edino prevozno sredstvo na katerem mi ni slabo. Ali pa mogoče ni bilo prvič. Ni važno.
Samo vročina + utrujenost + nič zraka - me totalno zdelajo in pahnejo v slabost.
Težave, da sva ostali pokonci cele dve ure matematike in angleščine. Res z največjimi težavami.

Sara ima nore ideje. Če je sredi ure, z lepega začela žalovati nad neko idejo, da bi šla na Češko si tam našla "popolnega" moškega in ostala tam. Res ne vem od kje te ideje.
Amsterdam odpade. Premalo prijavljenih. Škoda.

Še moj pes zna "furati safr". Smehi. Bogi, ko mu štumf stalčim na tačko, ki se ga znebi v 10s. Breveze.
Vem samo, da sem imela namen še pisat, ampak mi je ušlo z glave. Ops.

Čuki - Kraljestvo naše sreče

Ja, glasbeni izbor je danes "specialen".

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...