sobota, 20. februar 2010

Distrakcija

Kako se je zabavno učiti novih besed. Največje je pa veselje, ko ugotoviš, da izrečena beseda dejansko obstaja v slovarju in ima navedeni pomen, čeprav se vsi čudijo nad teboj.
Distrakcija. "Trenutna motenost pozornosti zaradi nepomembnega dražljaja." Če se nisem mogla spominit slovenskega prevoda besede distraction. Odvračanje. In sem pač poslovenila.

Kaj dela slavne slavne? Kaj dela kri modro? In zakaj beda in blišč?

Limonada z dežničkom in limono. Izžemanje.


Berni. Kot pes. Pa prav zabavna je s svojim nenaravnim igranjem. Mrva. Od smeh seveda.
Otroci, ki so ravno pa pragu najstništva in plešejo latinsko-ameriške plese, nekako zgledajo prav bedasto. Saj gibanje je tehnično pravilno, ampak v sebi nimajo še nobene strasti. Tudi strasti do plesa ne, samo veselje. To se pozna, na kilometer. In vse skupaj nakoncu izpade bedasto, kot sem že omenila.

Ubistvu sem imela danes precej zanimive sanje. Sedaj, ko sem vidla napis VŠD so se mi spet priklicale v spomin. Ali sploh obstaja vojašnica v Dobu pri Domžalah? Ampak so bile pa zabavne in precej žive. Ker sem jih v spomin priklicala že dvakrat.

Izkupiček dneva. Srebrn. Olimpijsko.

Nina Pušlar - Dež

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...