četrtek, 11. februar 2010

Razpis

Malce sem si podaljšala počitnice. Začenši z današnjim dnem.
Ker sem že nekaj časa nazaj govorila, da če bo sneg me sploh ne bo v šolo. In včeraj sem rekla, da če bodo razmere enake predvčerajšnim, ne mislim jit nikamor. Tako pa je tudi bilo.


Barvni IQ test. Nič je popolnost, sama pa sem imela 7 točk/napak, kakorkoli. Potem pa samo še 3.

Kartica iz Pariza. Res pogrešam pogled na Eifflov stopl. In iz njega.

Obujanje risank. Zobne miške, ker mi je v glavi odmevala melodija. Uhelj gor, uhelj dol, ker ne najdem slikce. In mnoge druge. Morda drugič. O kvaliteti zdajšnih risank.


Adventureland. Lunapark po naše. Jesse Eisenberg. Kristen Stewart. Ryan Reynolds. Na nek način mi je blazno zanimiv, čeprav na prvi pogled sploh ne zgleda. Kot Juno. Kot Nick and Norah's Infinite Playlist.
Skupni so jim mladi igralci. Talentirani in nekaj posebnega.

Sprehod po zasneženi pokrajini. Dobesedno winter wonderland.
Ko se s smreke vsuje pršica snega. Kot moka ali sladkor v prahu. Ko sem do bokov v snegu. Ko preganjava srnico po gozdu. Pardon, iščeva. Seveda se prikaže ravno v trenutko, ko obupam nad dejstvom, da se morda pa res nekje potika. In Ron za njo. Čez cesto. Faca ena. Jaz pa za njima. Dobro, da ni bilo nikjer nobenega avtomobila. Še.


Pomoč. Bomboni za energijo. Novi okus.
Crowded House - Don't Dream It's Over

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...