torek, 16. februar 2010

Hrust

"A mate kj za pusta hrusta?"
Izkopiček. Vrstica čokolade. 2€ plus 7 centov. Jeeej.
Delam se pa hudička. Lahko bi rekli, da to sploh ni maska, ker sem že tako en mali hudiček.



Družinski turnir. Z navijanjem za naše športnike v Vancouvru. Še sama sem se vživela v vlogo navijača. Kar dejansko ni prav tipično zame, saj gledanje športa res ni moja vrlina.


Starejši definitivno gledajo preveč televizije, saj jih potem vsaka stvar skrbi.
Sprehod v sončku. Toplenju snega. Opazovanju deskarjev. Ron je postal pravo malo tele proti njegovemu prijatelju iz dni, ko je bil še majhen kuža. Vsi pravijo, da je bajs.



Zadala sem si precej dela. Če ne kar preveč. Od branja do pisanja seminarski in podobnih zadev. Že v startu sem bolj kot ne skeptična, ampak zakaj pa ne.
Danes sem se precej ukvarjala z motivi. Ples v umetnosti. Slikarstvu. Kiparstvu. Dejansko tega ni ogromno. Ni samoumevno. Ampak je. Precej v impresionizmu. Degas. Renoir. Lautrec.

Phil Collins - One More Night

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...