sreda, 10. februar 2010

Računalnik brez monitorja

Zakaj bi bipolarne motnje zdravili s tableti? To mi res ni jasno.
Sneg! Ta zima se vleče predolgo. Od novega leta je non stop sneg. Res non stop.
Promet na cestah je obupen. Kot so rekli na radiu, katastrofalen.

Katherine McPhee, oh pa smo spet pri njej, je imela bulimijo. Hmm.


No da se vrnem k snegu, obupno je. Domov sem prišla šele ob treh, čeprav je vlak prišel nekaj čez dve na železniško do doma pa imam 10 minut z avtom. V normalnih pogojih.
Parkirati pa mi je upselo šele v tretjem poskusi, ker je parkirišče zasneženo. Sneži pa noro. Že cel dan. Neprekinjeno.

In v šoli se gredo maškare, sredi tedna v "snežnem metežu". Nekateri se delajo medvede, drugi zajce ali čebele.

Kaj dela zlato in diamante tako precenjene. Ker sem se znašla na programu E! pri najdražjih stvareh in ne vem kaj jih dela tako "vredne". Ljudje so resnično butasti.

Prišla. Metala. Zmagala. Pikado, sicer.
Sam zato, da sem lahko gledala uničevalca mitov. Zdaj, ko sem ugotovila kdaj je dejansko na sporedu. Kaj blaži čili in dejnasko se slon boji miši.

Trebušnjaki in smeh. Nemogoča kombinacija.
Dve od treh. Remi. Velik plus.

Velika tatvina. Z Demi Moore.
Fantastičen film. V enem kosu. Zelo zanimiva zgodba. Všeč so mi okvirne pripovedi.
Tako, da sem spet pri diamantih.

Tega snega je vedno več in več. Če se bo tako nadaljevalo čez noč, jutri nimam namena nikamor iti. Sploh pa ne v Ljubljano. Ne maram zasneženih gorenjskih cest. Polžjega premikanja.
Kam gre svet? Razen v propad...

Nič slovenščine. Nič matematike. Nič angleščine.

Chet Lam - By my side

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...