torek, 15. januar 2013

Sprožilni element

Danes taborim pod kovtrom. Popravek.
Danes na pol mrtva taborim pod kovtrom. Tako.

Mislim, da je telo popustilo pod 'pritiskom'. Šment. Obiskovanje faksa, ki se razvleče v celodnevna predavanja pusti svoj davek. Sploh, če smo malenkost "pod pritiskom", ko nam vse stvari zmečejo na kup v enem tendu. Prej pa prosto po prešernu kot tudi po tem tendu. Z nekaj izpiti za okus.
Verjetno se je zgodilo, da sem nakopičila ravno pravšnjo količino bacilov na kup, ki so se aktivno podali na svoj pohod "nekaj dni prezgodaj". Tako zmrzujem pod dvema kovtroma, deko, zavita v šlafrok. Oni, brisačasti.
Pravzaprav sploh nimam časa za takšne stvari, ker je teden še dol in imam na vidiku še kar nekaj stvari. Nekaj precej dela.
Jamram? Sploh ne. Samo gola dejstva naštevam. Kaj šele, če bi bila oblečena. Šment.

Saj mi gre kljub temu čisto fino. Recimo.
Sedem krat sedem plus sedem ali kako smo že izračnunali, izgleda malce bolj obetavno kot sem sprva mislila. Nekateri so kar precej nedojeli nalogo, ampak očitno se nisem tako zelo motila pri branju navodil. Le malo zapletov nam je naložila. Že tako ni preprosto, sedaj pa imamo še manjši "hakeljček". Čisto majhen. Skoraj neopazen.
Sem povedala dovolj sarkastično? Za moje zmzneno razgreto stanje trenutno, že.

Mogoče šparovo lepilo le ne drži toliko kot bi človek pričakoval od nekega lepila. Mogoče le nisem "vaservaga" in ne znam nobene črte postaviti naravnost ali vzporedno. Vzporedno postrani mi gre precej bolje.

Kaj se zgodi, ko hočem gledati How I Met Your Mother, da bi se malo nasmejala, konča pa se tako, da bruhnem v jok in zdravje udari še na psiho za povrh. Sprožilni moment.

The Shirelles - Will You Love Me Tomorrow


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...