sobota, 26. januar 2013

Moja šala dneva

Ja, po dolgem času sem imela spet šalo dneva. Sicer ne vem več kaj se je zgodilo nazadnje, ko sem jo imela, samo vem, da sem jo. A veš, to je tisti trenutek, ko se začneš na polno šaliti na svoj račun, ker si tako zelo… kako bi se reklo… neumen.
Ja, ker ugotoviš, da si tako zelo neumen.


Kegljali smo.
V torek sva hotla iti na bowling, pa se po spletu dogodkov to na koncu nekako ni izšlo. Kriva je kremšnita. In kava. In torek. No, vse skupaj.
Ampak potem je to treba nadoknadit. Ker pač kdo ima kaj proti kakšni uri neumornega metanja krogle. Kugle?
Na koncu je naneslo tako, da se nas zbere cela druščina in ugotovimo, da se nam bolj splača kegljati kot bowlati, poleg tega pa smo skoraj vsi to počeli prvič.
Fino je bilo. Prav zabavno.
Čeprav sem po prvih metih že skoraj obupala, se je nekje na polovici vse čudežno obrnilo skupaj z mojim rezultatom. Potem pa se je zgodilo to, da mi je šlo. Precej dobro. Že skoraj preveč.
Imela sem najboljši met. Kar je pomenilo petnajst podrtih kegljev. In zvezdico poleg. To so mi napisali, ko sem zginila naredit dva požirka.


Ključe sem zaklenila v avto!
Bravo jaz!
Ja, ključe sem zaklenila v avto.
V tistem trenutku, ko smo se nakegljali in nam je ura potekla, sem po torbici brskala za ključi. Ker so ženske torbice pravzaprav torbe, sem skoraj vse ven zložila in prišla do dejstva, da jih sploh ni notri.
In potem sem pošpegala skozi šipo avtomobila in ugotovila, da sem jih pustila notri.
Še enkrat si zaslužim aplavz, za… karkoli to že je.

Prva šala dneva je bila. Ne pijem, ker vozim.
No, druga je bila. Ključe sem zaklenila v avto. Haha.
Taka šaljivka sem, da mi ni para.


Na koncu sem se odločila, da se prvotni načrt malce spremeni. Nekaj lepotnih popravkov, ker je tudi nekaj stvari, ki sem jih potrebovala, ostalo zakljenjenih v avtu.
Potem sem dobila sladoled s čokoladnim prelivom, da sem si zamrznila možgane in en McNagec za povrhu. McNuggets, vem.
Skratka.
Ampak večer se je iztekel fino. Zelo fino. Oh.
In to šteje. Definitivno.

Bruno Mars - Locked Out Of Heaven


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...