sreda, 9. januar 2013

Dinozaver

Ponedeljek. Torek. Sreda. Četrtek. Petek. Sobota. Nedelja.
Če to napišeš 29-krat, se zna zgoditi, da kmalu ne veš več kako si dnevi sledijo. Ali kaj sploh so dnevi. Potem ti ostane samo še toliko, da dodaš to še 11-krat in si konec.
Beležko/planerček ustvarjam. Peš.

Prost dan v zadnjem času pomeni zgolj priložnost, da se nadoknadi z delom za prihodnje dni. Pomojem se že cel ta teden psihično pripravljam na naslednji teden. Ker se mi zdi, da kar ne bom zmogla vsega.


Srčkasto.
Tale krtek je tako simpatično fotogeničen. Tako, da sem se lahko igrala z novim objektivom, izrezanimi srčki in lučkami, ki sem jih pustila okoli sličic.
Ostale sem pobrala dol iz okna ter smrečice.
Tudi smrečica je padla. In šla na podstrešje do naslednjega božička.
Konec veselja. Konec praznikov.


Gledala sem dva dele oddaj z naslovom "Who Do You Think You Are?". Ena je bila angleška. Drugi ameriška. Ena je vodila v Anglijo. Druga pa iz Anglije v Francijo do Nemške meje.
Skratka kot sem dojela skozi oddaje, se ljudje, znani obrazi, lotevajo iskanja svojih prednikov.
J.K. Rowling je iskala svojega pradeda in šla še bolj navzgor po družinskem drevesu.
Kim Cattrall pa je iskala svojega deda in njena družina izhaja iz Anglije.
Obe sta naleteli na različna in zanimiva odkritja.
Družinsko drevo zna biti zanimivo raziskovanje.

Take That - Rule The World


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...