petek, 18. januar 2013

Ista scena, a drugačna

Ista scena kot včeraj. Ista pesem je preigravala. V istem časovnem okvirju. Vladalo pa je popolnoma drugačno vzdušje s popolnoma drugačno čustveno podlago.
Zanimivo je to, kako je lahko nek na videz enak trenutek obrovnavan drugače glede na to kako se počutimo v tistem trenutku. Ali pa je vsaj pri meni tako.

Ko se ti zgodi nekaj takšnega, veš da nisi več pri sebi in se začneš smejati na svoj račun.
Predstavljajmo si situacijo, ko pomešam nekaj. Ker je žlica umazana jo obližem in kot edina logična sledeča stvar se mi zdi, da jo sedaj lahko vrnem med "pomito posodo". Dobro, da se mi je nekje na pol poti od ust do prostora za odlaganje posvetilo, da morda to ne deluje tako. Voda je stekla v pomivalno korito in žlico sem lepo oprala.
To je skoraj tako, ko moko začneš pospravljati v hladilnik. Ali škatlo s kakavom. Ponavadi.

Danes nisem samo jaz šotorila pod kovtrom. Imela sem družbo.
Na koncu sva videla pol ure filma in obupala. Nad gledanjem filma predvsem.

Charles & Eddie - Would I Lie To You?


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...