nedelja, 20. januar 2013

Kolotek

Postaviš. Zmagaš. Pospraviš.

Now Is Good. Iskreno sem pričakovala na nek način drugačno vzdušje. Vsaj tisto, ki te prime med ali po filmu. Morda sem preveč upov vložila ali nekaj, da ni naredila takšne vtisa. Ker imamo dekle z rakom, ki se pri rosnih 17ih odloči, da konča z zdravljenjem in se poda na zadnjo stopnjo življenja. Umiranje. Imamo seznam. Imamo sosedovega fanta. Imamo zaščitniškega očeta in mamo, ki se je glava ne drži. Saj je fin film, ne rečem. Samo zdi se mi, da sem jaz pričakovala nekaj drugačnega od njega. Aja pa angleški je. Kar mi je veliko bolj všeč. Dakota Fanning pa je v glavni vlogi.
Težka tema je. Ampak je tudi to.

Ne vem zakaj v upanju na vsake toliko časa malo pogledam na Ryanair, da vidim kakšne so kaj cene. Kdaj so kaj poleti in tako. Očitno me ima, da bi šla kam.
Saj nekje v zraku so načrti, ampak pustimo času čas in Ryanairu, da spusti cene.

Maroon 5 - Daylight (Playing for Change)


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...