ponedeljek, 7. januar 2013

Cvetke tipografije

Kolikokrat lahko napišeš "Ljubljana pozimi."
Tolikokrat, da se gremo lahko igro ugibanja. Le, da smo na koncu mi bolj slabi in redkokaj prepoznami. Šment, če se gremo kaj takšnega na izpitu.

Vmes se je na beli tabli, ki je odsevala projektor, prikazalo tudi kaj zabavnega.
Obseg kroga je enak niču. Poezija čaka na avtobus.
Ha.

Če sem že ravno pri citiranju sem naletela tudi na zanimivo misel.
“ If you are depressed you are living in the past.
If you are anxious you are living in the future.
If you are at peace you are living in the present. ”

"Če si depresiven, živiš v preteklosti.
Če si zaskrblje, živiš v prihodnosti.
Če si pomirjen, živiš v sedanjosti."

— Lao Tzu

Grafična tablica je lahko zabava, ko jo prineseš na faks. Ampak, meni se dopade, ko lahko ustvarjam z levo roko in imam potem še desno na ploščici. Čeprav naj bi izgledala trpeče.
Biti nazaj na faksu po dveh tednih in še malo počitnic - ni tako grozno, kot sem mislila. Vendar mislim, da bom drug teden spremenila mnenje.

Ben Howard - Old Pine


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...