sreda, 2. januar 2013

Planer za trinajst

Ubistvu sem pogledala dva filma v zadnjih nekaj dneh.
Eden izmed njih je bil tudi Jutranja zarja. Drugi del.
Oziroma Breaking Dawn: Part 2.
Mislim, da sem od njega pričakovala, da bo nekako veliko bolj negledljiv. Pa morda sploh ni tako zelo slab. Proti prvemu delu, se mi zdi boljši. In proti prvemu prvemu delu pa sploh.
In spet sem gledala tisto sceno, ko se Jacob začne slačiti. Rekla bom, da ni slab.

Secretariat pa je bil drugi film. Zgodba o konju. Zgodba o gospodinji, ki je po očetovi bolezni prevzela kmetijo ozirma ranč in s svojimi instinkti ter trmo prišla do cilja. Po resnični zgodbi. O neverjetnem konju. Ganljiva zgodba kot tudi film. Fino za gledat.
Kot tudi ostala filma o konju, ki mi poleg tega padeta na pamet. En bo ozrioma je bil pred kratkim na televiziji. Vendar ne vem, če sem ga že gledala, samo zdi se mi.
Dreamer: Inspired by a True Story. Pri nas se je predvajal pod naslovom Sanja. Mislim, da na drugem programu. Drugega pa sem že gledala. Ne samo enkrat. Seabiscuit.
Te filmi o konjih so vsi dobri. Vredni ogleda.

Izdelovala sem planer. Mislim, da se mi že malce blede.

Christina Perri - A Thousand Years


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...