sreda, 30. januar 2013

Mrtva riba

Ko sem danes opisovala svoje razpoloženje, počutje, dejanje ali karkoli sem že hotela povedati, je bilo vse skupaj zajeto v dve besedi. Mrtva riba.
Kje sem našla to in kako mi je prišlo na misel, ostaja neznanka. Očitno sem se že tako počutila.

Danes me je posrkala knjiga. Nekakšno obvezno branje za izpit. Umetnostna zgodovina v podobi The Story of Art. Skratka prilezla sem tam nekje do tretjine knjige. Potem imam še dve za povrh.
Ampak sedaj sem dobila nazaj tisti občutek, ko se lotiš pospravlanja v času izpitnega obdobja. Študentom je verjetno poznan.
No, to se je zdelo veliko bolj zanimivo opravilo kot branje.

Brisača!
Kako priti do veliko "lajkov", ker se mi zdi, da sama sebi najedam.
Ampak bi bilo res kulj imeti takšno brisačo s hobotnico za na morje. In verjetno bi se kje našel še kdo, ki bi jo odnesel na plažo.
Lahko preletite vse predloge, ki jih imajo in potem glasujete. Klik.
Drugače pa klik na slikco ob desni in všečkajte! Za hobotnico! Prosim?

Ker če dobim brisače, jo tudi kakšen nadobuden bralec dobi.
Zdi se mi tako nemogoče, da bi prilezla čez številko 150. Res.
Kakšna pomoč? Ali nasvet?
Dobrodošla. Vsekakor.

The Fray - Vienna


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...