sobota, 19. januar 2013

Turnir iger

Uspelo je. Spekla sem kruh.
En hlebec kruha. Več poročam jutri, ko bo za poskusit.
Ampak po navodilih iz peke kruha oziroma navodilih drobnih nasvetov za male gospodinje, ali kako sem že opisala to, sem se danes lotila. Vse je šlo po načrtu in izgleda prav fin hlebec.
Oče pravi, da mi gredo dobro od rok te pekovske in slaščičarske spretnosti. Kuhanje verjetno tudi.


This is 40. Vseeno, če ne bi pogledala tega filma. Če bi ga ocenjevala, bi rekla da je kar v redu podlaga za pospravlanje. Ta ameriški humor je včasih tako nerazumljiv, da je že malo težek. No, je težek. Niti ne malo.

Turnir iger.
Imela sva mali maraton z bratom. Sicer se je rezultat na koncu nagibal v njegovo smer, ampak nič za to. Moje zmage so bile tri. Remi. Žandar. Kockanje.
Ostalo pa je pobral on. Catan. Scrable. Človek ne jezi se. Štiri v vrsto. Mikado.
Saj pravim, da sva imela turnir.


Taylor Swift feat. The Civil Wars - Safe & Sound


2 komentarja:

polona pravi ...

Čestitam za kruh, odlično zgleda in vsekakor je tudi okusen, samo če je dovolj slan. Občudujem vse ki si sami spečejo kruh!!
P.s.: Na živce mi gre pa robot testing :-)

Kaja Zalokar pravi ...

Hvala:)
Zdi se mi, da to sploh ni komplicirana stvar. Samo malo moči in malo časa pobere:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...