sreda, 16. januar 2013

Seksi glas

Mogoče mi rata malenkost vroče, ko mi je dan komplimet.
Omagala. Pobralo me je. Premagana in pokončana s strani napadalnih vrst v mojem telesu.
Omagana.
Sem sestavila škatlico. Optimistično bom naredila še domine. Optimisitčno bom zapekla še CD. Optimisitčno.
Moda se obrambene vrste kljub vsemu borijo nazaj. Za preostal optimizem. Na pol poln kozarec in tako. Morda se življenje še skriva nekje v meni. Skupaj z optimizmom.


Mislim, da postanem precej obupna, ko sem podležem čudnim boleznim.
Naprimer tako, da se prebujam na način, da prestrašim vse prisotne in sebe. Ja, vključno z menoj.
Zavzdihnila sem tako… Se reče zavzdihnila? No, skratka zavzdihnila sem tako, kot bi zajemala sapo po tistem, ko te nekdo prestraši ali pa davi. Za prvo bi vedela kako je, ampak zvok je spominjal tudi na drugo. Nekej vmes?
Ampak potem sem grižljaj za grižljaj grizljala pleskavico z jajcem. In ja, vsaka referenca s hrano se mi zdaj zdi tako… neprimerna.
Zakaj!?

Neham razmišljati. To je najboljša rešitev. Totalno neizvedljiva pravzaprav.

Emeli Sandé - Next To Me


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...