sobota, 26. januar 2013

Hot dog

Sedaj še smrečice ni več.
Igra pa je izenačena med tremi kvartopirci. Kdo je najhujši?
Skratka. Mi. Karte. Kitajski poker. Joj. Na koncu se je bratu nasmehnila sreča in jo je zvabil na svojo stran.
Midva sva imela svojo.


Avto me je čakal. Navkljub vsemu.
Talent sem. Vem.

Tako, da danes se premikam naokoli bolj počasi.
Vstajam kot kakšen upokojenec, ker sem včeraj tako vneto igrala, da imam muskelfiber.
S stola, kavča, postelje. Največji izziv je bilo prilesti na pograd. Dosežek in pol.
Pa se mi niti ni zdelo, da sem se tako zelo naprezala. Ampak sedaj vsaj vem, da imam veliko mišic. Mogoče bomo morala večkrat kegljati.
Jamram. Se zgodi. Ampak mislim, da me to zabava ravno toliko kot moje šaljenje včeraj.
Tam nekje.


Of Monsters and Men - Mountain Sound



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...