torek, 8. januar 2013

Čaj do petih

Nehala bom poslušat Taylor Swift. Morda bo bolje. Ne bom več poslušala Taylor Swift. Vendar mi je prva možnost bolj všeč. Čeprav se mi zdi vedno bolj čudna. Vsaj, če se jo lotim prebrati večkrat zapored.
Kompliciram? Vem.


Še en tak dan kot včeraj. No, imel je dva velika plusa in en velik minus.
Torej. Tak dan kot včeraj
Kar se faksa tiče. Od dveh do štirih. Ravno toliko, da se komaj splača. Ravno toliko, da naredi zmešnjavo iz dneva.

Dopoldne me je pričakalo presenečenje. Presenetljivo dejstvo. Mislim, da mi še vedno ni popolnoma jasno.
Sedaj imam nov objektiv. Kaj!?
Oče je prišel z malo škatlico. In v moji glavi je nastala presenetljivo pozitivna zmeda.
Še vedno si ogledujem kako simpatično, prikupno majhen je sedaj "velikan" od fotoaparata.


Drugo je bil čaj do petih. Vzamem tudi tiste pol ure, ki je na voljo. Samo, da je. Ukraden trenutek v dnevu. Polepšan dan. In iskrice v očeh.
Zadnje čase vzamem vse. Ni važno koliko, kje. Samo, da je. Tisti trenutek. Samo, da ga zagledam in se mi razleze nasmeh od enega ušesa do drugega in naokoli.

Še vedno imam Taylor Swift na trenutnem predvajanju. Ampak takoj bi imela vse te scene iz Pariza. In dolgo obleko, ki plapola v vetru. In srajčko s pentljico. In pisanje razglednic. In Eifflov stolp v ozadju.
Saj bom samo še dvakrat, do trikrat. Petkrat pogledala.

Taylor Swift - Begin Again


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...