četrtek, 24. januar 2013

Koledar z mojimi ilustracijami.

A veš tist moment, ko gledaš film. In gledaš film in si rečeš ok. Pa glejmo film.
Ampak potem ga je konec in si rečeš - kaj za vraga sem sedaj to gledala?
No, nekaj takšnega sem gledala. Naslov pa ima For a Good Time, Call...
Saj mogoče ni tako zelo napačen. Ampak je. No, ne vem. Šment.


Koledar!
Koledar imam.
Prav takšen, katerega sem si sama zrisala. Oblikovala. Natisnila. In še zvezala ter obesila.
Ja, prav sama.

To je bil moj mali projekt, ker sem imela že nekaj časa željo, da bi si naredila koledar.
Pa nisem imela motivov ali pa ideje. Potem pa sem začela z risanjem živali in tako je padla zamisel. Koledar z živalmi in barvnimi krogi. Skratka, nastalo je nekaj prav luštnega.
Za moje pojme. Kar ponosna sem na to, da sedaj visi pri meni na steni.


Koledar z mojimi ilustracijami.
Prav kulj je.

To. Drugače pa sem imela danes dva zelo različna pristopa in stila glasbe.
En je zajemal pesmi kot so "Do You Wanna", "S&M", "Sweet Dreams", "Užitek na replay" in podobno. Drugi pa je zajemal "Venček valčkov" in "Turbo mix".
Ne, sploh ne sprašujete.

Če se pa najde kdo zainteresiran, se pa ponovno podam v ta postopek, kaja.zalokar afna in gmail.com.
Za kakšen dvomestni bankovec. Tako.

Čuki - Sončni žarek


1 komentar:

polona pravi ...

zelo lep in domiseln koledar,to si pa lahko ponosna nase, bravo!!! Imaš krasno darilo za svoje prijatelje in upam da ti kakšnega uspe tudi prodat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...