četrtek, 24. maj 2012

Boto ali ne bo to?

Sedaj imam po skoraj celem letu na faksu občutek, da sem neke vrste dizajner. Ker imam en svoj izdelek na kappa plošči in ker sem jo prenašala naokoli. No, še jutri jo bom. Ampak danes mi nič ne more uničiti teh sanj.
Ker danes sem dizajner. Ha.

Drugače pa to šolsko leto se bliža h koncu s tako svetlobno hitrostjo, da smo vsi malo presenečeni. Danes smo odrisali že zadnje ure risanja. Jutri imamo "resne" oddaje del in naslednji teden začnemo z izpiti.
Tako "za res" vse skupaj zgleda, mi pa še vedno nimamo takšnega občutka. Kot da je vsak drug dan.
Delu pa ni videti konca.

Nekako bom izpustila današnji polfinalni večer in ne bom priklenjena pred televizijo. Grem se potepat in zapeljat v drive-in kino. Da vidim to čudo.

Eva Boto - Verjamem


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...