sobota, 19. maj 2012

Sju

L'arnacoeur oziroma Lomilec src. Ali tudi Heartbreaker.
Po želji. Ampak gre za francoski film z bivšo od Deepa. Tisto, ki prepeva Joe Le Taxi.
Luškana romantična komedija ali kako je v resnici to opredeljeno. Tako francosko. Brez Pariza.
Ta film bo tudi v drive-in kinu drug teden. Nekako tako je prišel do mene.

Obljube in načrti. Ostaja pa samo oddaljen šum, ki ga veter prinaša skozi okno iz zaključnega dogajanja. Ob tem, ko vse potihne sedaj ponoči.
Nekako se mi je brez družbe zdelo, da mi nekako ni do tega, da bi sama stala sredi vsega.
Pa tako fino je bilo vse v teoriji. Potem pa noben nima več časa.

Pa je teh 8 sezon Razočaranih gospodinj končanih in zadnji del pogledan.
Nekako ostane tisti moment, ko za dva trenutka obsediš, globoko izdihneš in greš naprej z dnevom.
Pogledala sem do konca tudi Whitney. In ker mi je zmanjkalo te komične serije sem začela z Accidentally on Purpose. Nekako rabim nek zvok v ozadju in stresanje šal, da se malo nasmejim.
Ker sem nekako grozna drugače.

Prišla sem do ugotovitve, da nekako nimam kaj preveč možnosti za ogled mjuziklov v MGL-ju. Ker bo konec sezone. In sklepam, da je že vse razprodano.
Super ane...

Sju. Je sedem.
Moja švedščina in to.
Danes sem naletela na besedo, ki mi povzorča težave pri izgovorjavi.
Föräldrar. Starši.

Vanessa Paradis - Joe Le Taxi


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...