četrtek, 10. maj 2012

Razglednica iz Španije

Znašli smo se v tipoRenesansi na seznanjanju z izumrlim tiskanjem. Kakšni poklici so bilo to. Kako je postekala celotna priprava in koliko malih svinčenih črk različnih tipografij in rezov je bilo potrebnih za eno končno delo, ki je končalo v naših rokah. Ker danes je vse tako zelo poenostavljeno.
Koliko dela in koliko vsega je stalo za tiskom. Vse svinčene črke in oblikovanje le-teh. Priprava besedil. Urejanje in vse skupaj. In kako počasi je vse potekalo.
Če ne vsi, nas je vsaj večina z zanimanjem poslušala, ker je bilo res fino slišati vse to. In tudi videti.
Mislim, da se bomo še znašli tam.

Grancereale in smothie iz Juceboxa. Ob Ljubljanici. Jaz sem bila samo preizkuševalec. In sem uživala v senci dreves na klopi v trenutku oddiha. Med enim in drugim dejanjem študentskega dneva na faksu.
Sicer pa je družbo delalo žgoče vroče sonce.
Znašla sem se v centru Ljubljane po dolgem času. Malo ga pogrešam. Ker to je tisti čas, ko je prestolnica prav prikupna. Ko se vsi zunaj družijo. Ko se išče senca in občudije zbujeno življene.
Po znanih stranskih poteh mimo vseh gruč azijskih turistov sem se znašla na poti proti domu.

Risala sem atlantskega mormona. Zdi se mi, kot da je prav kul vse skupaj izpadlo.
Bom prespala in jutri še enkrat pogledala. Za danes je dobro.

Mp3 cd iz pred let z zanimivim izborom pesmi. Ha. Trenutek, ko se sama sebi zdim blazno presnetljiva. Sploh ne vem, da sem toliko pesmi poznala že takrat in se tega nisem zavedala. Ni čudno, da potem poznam večino komadov, ki se vrtijo tam iz 80ih let.

Ločil bom peno od valov. Nekako s tem branjem nisem pridobila prav ničesar. Mislim, knjiga name ni pustila nobenega vtisa ali novega spoznanja. Samo prebrana zgodba, ki je stekla skozi in izginila.

The Pointer Sisters - I'm So Excited


1 komentar:

pikaNogavička pravi ...

http://www.youtube.com/watch?v=RjzVbXeD_8E

Te tazglednice so pa iz Italije :) Lp.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...