torek, 1. maj 2012

Perniciozno

Včeraj je bilo vse fino in fajn dokler se ni podrla magnolija. Tista čudovita drevesna skulptura za vrtom, ki je imela najlepše cvetove in je najlepše zakrivala pogled na zvezdnato nebo, ko je belina cvetov žarela na obrisih nočnega neba. Poleg tega pa se je barva prav lepo ujemala z nežno zelenkasto -ki vleče na turkizno- fasado hiše. V tistem trenutku se je tudi meni vse podrlo. Vse skupaj sem prespala z dvanajsturnim spancem in se zbudila v nov dan.
Mogoče se kdaj sprijaznim. Ampak danes še ne. Vsaj v sebi ne.


Zeliščni kotiček na vrtu imam. Ker teoretično nimam celotnega zeliščenga vrta.
Meta. Melisa. Majaron. Drobnjak. Peteršilj. Bazilika. Kamilica. Rada pa bi dobila še koper in dobro misel.
Torej to sem si še prilastila poleg tistega odseka z jagodami. In ko smo že pri jagodah - koliko gozdnih bo letos na vrtu. Oziroma navadnega jagodnaka. Od tistih pet lanskih so se letos razširile in se pomnožile kar nekajkrat.
Jaz sem navdušena.


Tista lopa/večji lesen objekt za staro bajto ima poleg dveh prostorov in zidanega kletnega prostora še prostorno podstrešje. Mislim, da se bom naselila tja notri. Bil bi super prostor za druženje in kotiček za ustvarjanje.
Danes smo jo vsi v glavah videli prenovljeno - tako, da se bomo lotili dela. Kmalu.

Če je kar prvi maj že.


Danes sem se spoznala s besedo perniciozno. Pogubljeno mogoče.
To je bilo poleg veliko novih besed švedščine. Ja, danes sem se odločila, da se bom naučila švedsko.
Jag skriver en blogg.
Recimo, da je to sedaj koristna uporaba naučenega. Improviziraj besedo 'blog', ker sem se načila samo 'jaz pišem'. Prav zabavam se. Rosetta Stone je prav zanimiva oblika učenja, ki zajema poslušanje, govorjenje, slikovna sredstva in sklepanje. Še sama nad seboj sem presenečena, kako hitro lahko prideš do nekih zaključkov. Ker, ko ti je vse predavano sploh ni tako interaktvino.
Sicer ne vem, če bom dejansko kaj odnesla od tega, ampak mogoče pa bo kaj iz tega. Če mi uspe vztrajati nekaj časa.
In najbolj zabavna beseda dneva je smörgås - sendvič. Takoj za njo ji sledi lärare - učitelj.

Negrita - Magnolia


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...