sreda, 16. maj 2012

Napram

Kaj je s tem vremenom?
Sonce in vročina en dan. Dež, mraz in zima drug dan.

Zima! Zima sredi maja. 
Resno, kaj se dogaja?
Saj ne da bi imela kaj pretirano proti, ampak pač ni normalno, da se en dan kuhaš na soncu, drug dan pa zmrzuješ v dežju.

Včasih preprosto veš, kdaj je imel študent dizajna kakšen projekt. Ko se čisto zaliman prikaže na faksu.
Ker danes se nikakor nisem mogla zbuditi, ko sem včeraj delala na projektu. Čeprav mi je očitno precej dogajalo in sem naredila kar nekaj stvari - je to vse danes izpuhtelo. Tako - booom - pa nisem imela nič več, ker moram izboljšati ključne stvari.
Ugotavljamo, da preveč sedimo za računalnikam in da nam počasi že škoduje. Kaj šele bo?

Končno sem dobila Kuharico za mlade v knjižnici. Očitno se potrpežljivost še vedno obnese. Seveda pride v paru z nestrpnostjo in neučakanostjo ter nezadovoljstvom nad zalogami v knjižnici.
Pa pojdi v Ljubljano bodo rekli. Ja... in potem naj bukle vlačim naokoli. Ne, hvala. Res imam takšno veselje do težkih torb in vreč, ki so že tako na splošno prepolne. Vedno. In znova.

Če me ne odpihne skozi zaprto okno, potem je še vse dokaj kul.
Mogoče bo pa na koncu koncev res konec sveta.

Nina Badrić - Nebo


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...