petek, 18. maj 2012

Film Izlet

Kaj narediš, ko si pogledaš film Izlet.
- Greš teči. Ker se ti zdi to najbolj logična stvar na svetu, ko slišiš pesem Let It Out.
In tako sem dejansko odtekla en krog. Zdajle. V noči. Še vedno mi zmanjka malo klanca.

Torej izkupiček današnjega dne je ena velika kljukica in trikrat obkrožena številka za čisto odličen dan.
Začenši tako, da dokončam projekte pri katerih me je včeraj premagal spanec. Teoretično, kar danes.
In čisto malo sem ponosna na končni CGP, ki sem ga ustvarila. Tako čisto malo se zdim sama sebi prav kulj.
Prosim, ne mi uničit trenutka.

Letošnji seznam želja. Sicer na desni strani.
Ne vem zakaj, ampak zdijo se mi popolnoma nemogoče stvari. Samo takšen občutek.

Od tiste četvorke, ko smo bili samo mi in nihče drug na sredi Slovenske ceste in zaplesali pod dežniki, od tu se zdi že cela večnost. Ker so danes spet zaplesali, ampak vlak se je takrat nahajal nekje v Retečah.
Poleg tega sem pa dobila zeleno luč za moje izdelke in sedaj rabim samo še končno dodelavo pred oddajo naslednji teden.

Pijača s bivšo sošolkico, ki jo nisem videla že dolgo. Ker sem poleg vabila za rojstni dan poslala še vabilo za kakšno pijačo. Odobreno. Tako, da je en fin klepet sledil danes na pol v senci na pol v soncu s tekočim in preteklim dogajanjem zadnjega leta in pol. Ali tam nekje. Kje je kdo in kaj sva kaj zasledili na Facebooku. Prav fino.
Za ponovit. Ni kaj.

Film Izlet. Slovenski. Ki ga sem ga nekako želela videti že lep čas, pa nekako ni zneslo. In tako je naneslo, da je bila projekcija v okviru Tedna mladih. In jaz najbolj srečna, ko sem to izvedela. In sedaj vem zakaj sem ga tako želela gledati.
Ta film je kulj!
Je takšen, ki se te dotakne in ki te nasmeji na trenutke. Slovenski film, ki ga je veselje pogledati in ima prav kulj posnetke.
Film je super. Jaz bi ga v tem trenutku opisala kot vrhunskega, ko ga še podoživljam. In tako dojemam. Ja, tako ga dojemam. Vrhunski, ker še ugotavljam približno tak pridevnik, ki se sicer ne sliši tako visoko leteče. Za še enkrat pogledat pa definitivno bo.
Definitnivno je eden tistih filmov, ki ti nekaj da. Ne samo plehka eno uro in pol trajajoča stvar, ki gre mimo tebe. Premakne nekaj v tebi in se zamisliš.
Poleg tega je pa glasba iz tega filma ta, ki ostane v glavi.


Vsak v avtu se avtomatsko igra. Tisto igro - kdo prvi vidi morje. Pa rečite, da se tega nikoli niste šli?
Drive-in kino bo. Ko smo že pri filmih.

Najbolj je pa presenetljiv trenutek, ko se ti zdi, da je igralka stopila s platna, ko se skupaj z režiserjem pojavi na odru na razpravi. Bizarnih nekaj stotink.

Kaj sem se švedskega naučila danes.
Var så god. Nekaj v zvezi s pozdravom. Ali kdo bi vedel.
In sommarstuga. Kar je poletna hišica, vikend.

New Wave Syria - Let It Out


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...