ponedeljek, 28. maj 2012

Mati praznujejo

Prehajamo v obdobje dolgih ponedeljkov. Ker se vedno zgodi, da te nekdo zbudi, ko lahko spiš malo dlje, ker pač nekako nimaš faksa ta dan. To je preveč zakleto.

Delala sem se pridno in naši slavljenki pripravila zajtrk z marelicami in breskvami.
Vmes sem pretentala brata, da je pometel stopnice, popravila žig za tipografijo in ga posredovala. Za to sem sicer predvidela veliko manj časa, kot se je na koncu izkazalo, da ga potrebujem.

Mati smo presenetili z vstopnico za Razkrita telesa, saj si želi ogledati to razstavo.
Presenetil jo je tudi mali nečak, ki se je s starima staršema pojavil pri nas v okviru dopoldanskega sprehoda. In mali je prav prisrčen ter presneto zgovoren. Oziroma podaja presenetljive odgovore.

Sladoled z oksuom rdeče pomaranče v Carnioli. Ker smo bili nasproti knjižnice, smo šli potem še po kup knjig za vse. Malo kriminalnih romanov. Malo lahkotnega branja in malo poljudne psihologije. Jaz pa svoje še imam za brat. Ker trenutno sem obtičala pri Velikem Gatsbyju.

Sedaj pa zaključujem s ponedeljkom in bom prešla v torek. Čeprav se mi zdi, da bom to odločitev jutri preklinjala, ko nimam prav dosti pripravljeno.

Še en teden. Ravno en teden. Da bomo spet praznovali pri nas.

Leona Lewis - Footprints In The Sand


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...