nedelja, 6. maj 2012

Prelevuje

Če sem med dopoldanskim poležavanjem ujela The Bucket List po televiziji. Sem čez dan po delih pogledala We Bought a Zoo. To združeno z uporabo Illustratorja med gledanjem ali med pavzo je bilo tudi vse kar sem počela. Vse ostalo se je samo razblinilo v nič, kot današnji dan v dežju.

Preden se stegneva ali The Bucket List sem nekoč že pogledala. Če človek nanj naleti čisto po naključju, ko se prižge televizija in prestavlja med programi, je dobrodošla možnost. Ker s filmom ni nič narobe in je fin za pogledat.

Kupili smo živalski vrt. Prav simpatičen film, ki za povrh vsega temelji še na resničnih dogodkih.
Nikoli ne veš na kakšno pustolovščino te življenje napelje.

Dejstvo, da moram jutri prezgodaj vstati me malo skrbi. Nimam več volje, ampak saj je samo še ta mesec za zdržat.
Nekako vedno, ko pridejo te prvomajske počitnice mi vse pade dol.

Jónsi - We Bought A Zoo


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...