sreda, 11. maj 2011

Story of the Soul

Zgodba duše. Mogoče je to prevod. Nekako se niti nisem trudila prevajati. Story of the Soul.

Najti parkirišče v Ljubljani je prava loterija. Kar možnosti še toliko bolj skrči, če se naj bi se parkirišče nahajalo v bližini centra. Na koncu sem bila tako raztresena, da je bočno uspelo šele po parih poskusih.

Bar Corso. Vsi so bili že zbrani, saj pravim - parkirišča, in bili precej zgovorni. Notri je bilo grozno vroče. Ampak se je dalo preživet.
Toliko zbranih in tudi nekaj znanih obrazov.
Vzdušje, ki je nastalo je bilo malo v pričakovanju, veliko klepetavo.

Predstavitev smo spravili kar na veliki zaslon. O temi prijateljstva. S pomočjo audio-video sredstev.
Pesem. Odlomek iz filma. Odlomek iz knjige. Ter nekakšen povzetek.

I'll Be There For You. Pesem. Iz Prijateljev. Ampak, ali je prijateljstvo res tako idealno, da bo vsak zate tam, ko ga boš rabil?

Gospodar prstanov: Bratovščina prstana. Odlomek iz filma. Konec.
Frodo: Go back, Sam. I'm going to Mordor alone.
Sam: Of course you are. And I'm coming with.
Čeprav, kdaj bi dali za res roko v ogenj za prijatelja? Kdaj bi ga rešili iz vode, čeprav ne znamo plavati. Kdaj bi skočili za njim z mostu?
Ali je to samo definicija prijateljstva, ki komaj obstaja ali pa ga ni.

The Four Loves. C. S. Lewis. Odlomek.
Friendship is unnecessary, like philosophy, like art... It has no survival value; rather it is one of those things that give value to survival.
Je res, da nima nobene vrednosti preživetja, ampak preživetju daje vrednost? Je mogoče res živeti brez prijateljev?

Zaključek. Povzetek. Laurin navdihajoč govor. V povezavi z Biblijo. Ko ona pripoveduje ti kar malo sapo vzame, saj dobesedno pade notri.

Vožnja domov je bila... zabavna. Res. Skoraj na vsakem rdečem semaforju sva se nasmejali. Ampak sva imeli večinoma zeleni val.
Na prvem se je začel tresti avto poleg naja na vso moč, ker sta tisti dve začeli po avtu skakat na semaforju. In ko sta opazili, da se jim smejima sta se začela nama smejati.
Potem pa sva midve prepevale na vso moč z vsem kriljenjem rok na naslednji rdeči luči. In naja je stric na levi čudno gledal.
Ampak veselo sem prepevala vse današnje favorite. In islansko pesem znava že po treh poslušanjih.
Zakon.

In danes sem naštela šest reševalnih vozil na nujni vožnji. Dva od teh sta se srečala ravno na križišču, vozeča v nasprotni smeri. Enega sem morala počakati. Enega sem samo slišala. Peti je bil netipičen saj je bil bolj navaden avto, ampak ne tista truga. In šestega sem ugledala le za hip preden je izgini.
Pa pol lune je bilo. Ni bil ne mlaj ali pa cela. Pol lune! Kje je vzrok za toliko nesreč na slovenskih cestah?

Ne morem verjeti. Vse za katere sem navijala so prišle v finale. Še nikoli se ni zgodilo kaj takšnega. Vedno navijam za takšne, ki že takoj padejo ven.
Ampak ne. Poklicali so Srbijo. Prvo. Poklicalo so Švico. Nekje vmes. In poklicali so Islandijo. Kot zadnjo.
Neverjetno. In Hrvatje niso prišli naprej pa tako so v zvezde kovali pesem. Vsi po vrsti. Ha.
In sedaj močno navijam za Islandijo v finalu. Poleg naše. :)
Prav nostalgična pesem je.

Za zaključek pa je še komet preletel nebo nad mojo glavo.

Sjonni's Friends - Coming Home


3 komentarji:

AljA pravi ...

Hejla! :) Pa bom komentirala, če nikoli nihče ne. No, tale tvoj blog spremljam par mesecev (še ne tako dolgo) in ga je prav fino brati. Tvoji zapisi so tako življenjski, imaš zelo zanimiv način pisanja in mi je prav všeč :). Pa te pesmi na koncu so tudi super. In to da ga napišeš vsak dan - kapo dol! :)
Pa prav vesela sem, da si boljše volje. :) Glede faksa se ne preveč sekirat. Vsaka stvar je za nekaj dobra pa če se to sliši še tako klišejsko. :)
Glede ESC pa - tudi meni se je to letos prvič zgodilo. :) In Turki niso prišli noter! Ha.:)
Aja pa še to, mislim, da sem te včeraj videla, ko si šla mimo Konzorcija. Tako na hitro :).
Lepo bodi! :)

Kaja Zalokar pravi ...

Hvala!
No, danes bom navijala še za našo in Dansko. Potem pa čakam na soboto.
Waaw. Še nikol mi ni noben reku, da me je vidu. Naslednjič me pa ustavi :)

Uživej! :D

AljA pravi ...

Jaz sem tudi za Dansko in pa našo, seveda :). Velja. :) Uživaj!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...