četrtek, 12. maj 2011

La Slovénie

Šokirana sem.
In če sem zbudila pol vasi, ko se je na zaslonu prikazala slovenska zastava, se močno opravičujem. Ampak to je nekaj nepopisnega. Toliko trepetanja. Toliko pričakovanja. In ljudje dejansko izpolnijo tvoja pričakovanja. Postavili so nas nazaj v finale. Vrnili so nas.
Vse čestitke Maji in celotni ekipi. Slovenija, uspeli smo. Slovenija, vračamo se! V velikem slogu. Z odločno pevko.

Res je imela odločen nastop. Od trenutka, ko je odprla usta do trenutka, ko je z pozdravom Evropi odšla.
Rekli smo si, to je to.
Vsi, ki niste verjeli, se lahko samo obrišete pod nosam. Uspelo nam je. Ne glede na vse stavnice. In numerološke in preroške sposobnosti. Pojma nimate!
Lahko uspemo, če nam bo tako dano. In nobene številke, nam tega ne bodo odvzele.


vir: Alain Douit - Slovenia; First rehearsal

Sama sicer nisem bila povsem prepričana, do trenutka, ko je stopila na oder. Verjela sem, pa vseeno. Zaželela sem si samo z vsem srcem verjeti, da nam tokrat lahko uspe. Da bomo mogoče kaj spremenili.
Saj veste, kaj se naokoli govori - Ljubljana 2012.

Evforija, ki je zavladala v enem samem trenutku je bila nepopisna. Obrnjena zastava in izgovorjeno ime je privedlo do brezglavega skakanja po stanovanju. Do veselja. Do navdušenja. Na to sem čakala že dober mesec.

Vseh mojih 5 favoritov iz polfinalnih predizborov je v finalu. Slovenija. Danska. Srbija. Švica. Islandija. Po tihem bom navijala še za Nemčijo.

Čutim utrip srca. Feel your heart beat.

Maja Keuc - Vanilija



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...