torek, 24. maj 2011

Integral

Mučim se. Z matematiko.
Ne razumem prav ničesar. Pojma nimam za kaj se gre. In noben ne zna razložiti. Pa jutri zjutraj to snov pišem.
Golo veselje.
Zadnje čase ne razumem nobene stvari več. Predvsem tisto, kar je bilo popolnoma samoumevno.



Dobila sem sliko z morja. Tako za zdražit. Svoje noge pa sem namakala kar v Kokri. Skupaj s psom, ki je užival v vodi.
Točno tam, kjer sem izgubila pokrovček objektiva. Točno tam, kamor sem ga potem odšla iskat in ga našla.
Kukavico sem slišala trikrat. Nič denarja nisem imela pri sebi.
Za celo pest jagod z domačega vrta.



Tale blogec sem prevajala z Google Translatam v angleščino in španščino. Prav zabavno, moram reči.
Po drugi strani pa je moč besed včasih presenetljiva.



Zunaj mi pere avto. Zunaj se je utrgal oblak. Nevihta je.
Odlično prikazuje moje razpoloženje.
Grem občudovat vsaj to moč narave, ki izgleda kot filmska kulisa. Kot sodni dan.

Getter Jaani - Rockefeller Street


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...