četrtek, 12. maj 2011

Naš polfinale

Tako vneto se še nisem nikoli pripravljala na Evrovizijo. Letos sem preposlušala vse pesmi. Izbrala svoje najljubše in bila v prvem polfinalnem večeru prijetno presenečena, saj so vsi moji favoriti prišli naprej.
Za drugega pa bomo videli danes.
Še nikoli nisem tako vneto odštevala, ker danes me res zanima, res res, ali bo naši uspel preboj v polfinale. Jaz bom najmočnjeje držala pesti in skakala ter prepevala pred televizijskim sprejemnikom in čakala, da končno po vseh teh letih izrečejo naše države.
Danes navijam za Dansko in Slovenijo. Sem bolj skromna.
Samo še eno uro in pol. Ja, meša se mi. In znam že nekaj pesmi, no refenov.

No, če ve cela vas, bo pa vedela še cela Slovenija/svet. Teč sem šla.
En glasen vzklik sedaj. Jeeej!
To so vsi tako z veseljam razglašali, vsakemu, ki je bil pripravljen poslušati. Ali pa je imel minuto odveč.
Skratka, to samo zato, ker sem dobila "ganc" novo tekaško majico. Turkizno.
Zsport. Oblačila za vsak šport. Pa še moje ime se je znašlo na njej.

Kaj pa je takšnega, če sem šla teči? Ja no.... jaz sem pač tista oseba, ki jo zadnjo prepričate, da se odpravi ven migat z ostalimi ljudmi. Jaz sem največji antišportnik.
Kdor me pozna, bo že vedel.

Gremo Maja, gremo Maja! Slovenija!
Zame je Evrovizija še vedno šov. Jaz bom še vedno zvesti gledalec.

Maja Keuc - No One


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...