ponedeljek, 14. maj 2012

Superiorno

Bolje, če ne bi vedela, da je danes svetovni dan boja proti melanomu.
Bolje, če ne... ker vem... ker vem, da mi ne bo šlo iz glave.

Na trenutke me je pošteno strah. Napačnih razlogov.

Zaspala sem s toliko premlevanja, da sem se zjutraj zbudila. Odločila. In šla teči.
Ker je to zadnja stvar, ki bi jo naredila. Ampak preprosto je bila smiselna poteza v zaporedju dogodkov.
Nekje na pol kratke poti, ki jo ponavadi prehodim sem preklela samo sebe in se spraševala - kaj mi je bilo tega treba. Samo resnično sem morala predihati pljuča.
In kuža je šel z menoj.

Sedaj sem zopet v fazi krize identitete, ko je potrebno sedeti in premikati preklete vozle gor in dol po zaslonu, da nikjer ni vidnega končnega rezultata.
Zdi se mi, da se ne premikam nikamor. Vsakega projekta se lotim malo in po malo. In sem besna nase. Ker ne znam samo nečesa vzeti in narediti do konca.

Drugače sem okej.

Carrie Underwood - Jesus, Take The Wheel



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...