četrtek, 31. maj 2012

Predočiti

Malo sem požrešna. Malo sem študiozna. Malo se preveč zabrskam med internetnimi stranmi in se zbujam sredi noči, ko me zbada.
Kaj? Vse skupaj.


Obožujem trenutke in fotografije, ko na dan privlečem malega malčka in ga usposobim za nekaj fotografij preden se pojavi cel kup težav. Ker so tako fino fine.
Ubožec je res že iztrošen.

Danes sem se dejansko usedla in v roke vzela manjši pok listov, da se učim. Ker očitno imam jutri izpit in je to šele iz včeraj na danes prišlo na vrsto. Prej je bila norija in delo na računalniku. Sedaj pa malo učenja za "predah" vmes. Ker še vedno moram nekaj natisniti, kar je bilo deležno naknadnih korektur.
Ko bom jutri opravila s tem, bom res srečna. Ker mi je to popravlanje in korigiranje več časa vzelo kot sama naloga.

Češnje s čokolado. Pa ribe za kosilo. Pa juhica za večerjo. Tako nekako je šel moj dan.
Če pa imam izrecno željo, da bi koga na gobec na trenutke, se lahko samo izgovarjam na tiste dneve v mesecu. Mali zmajček sem.

Verjetno nikoli poprej, ampak danes je bil tak dan, da sem si na okenski polici prižgala rdečo svečko in opazovala kako gori. Trenutek sprostitve je bil več kot na mestu.

Kelly Clarkson - The Sun Will Rise


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...