četrtek, 13. december 2012

Eksperiment zvezdica

Kaj, ko prideš na faks, se na četrtem predavanju pojavi profesor tega predmet, pred tem smo meli asistenta, in se moraš delati, da si do sedaj že nekaj naredil. Spodletelo nam je na polni črti, ko je od nas pričakoval čudeže. Mi pa kot ponavadi polni izgovorov in opravičil.
Do konca vaj sem sestavila skupaj sedemnajst sekund s tremi sekundami črnine. Bravo jaz. Delno zaznajmo sarkazem.

Ta četrtek mi je všeč. Načeloma. Lahko bi bil še boljši, ampak mogoče jutri.
Skratka imela sem prevoz do faksa in nazaj domov. Starša sta se tako dolgo potikala v Ljubljani, da sem jaz vmes opravila s faksom. Tako nekako.

Jutri imam izpit. Imam občutek, da se mi nekaj sanja, po drugi strani pa imam občutek, da nič ne znam. Saj ne vem.
Vem, da sem se s to tematiko že srečevala, ampak lahko bi imela priznan predmet, za katerega imam prenizko oceno. Zdi se mi da sem preveč optimistična ali ambiciozna, da bom spravila v kaj višjega.
Optimist na kvadrat.


Naredila sem jelenčka. Ki je namrščen.
Avtoportret oziroma podzavestna interpretacija same sebe. Na nek način. Verjetno isto zgledam večino časa. Mogoče ne takrat, ko imam takšen nasmešek, da ga ušesa komaj ujamejo in se oči kar lesketajo. Verjetno vsaj takrat ne izgledam tako kot tale živalska presonalizacija.

Poleg tega pa sem se šla mali eksperiment. Slikaj z izrezano zvezdico na objektivu. Zanimivo in presenetljivo deluje.

Keywest - Back Into Your Arms




Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...