ponedeljek, 24. december 2012

Gospodična Božička

Zmagala sem kar dve igri Catana. Od treh.
Ja, malček se je treba pohvalit. Včasih.


Ob vzdušju božičnih pesmi, ki so na sporedu že skoraj cel teden, sem pekla. Vihtela kuhovnico, no, pravzaprav metlico za mešanje.
Se vidi, da je december in da je zima. Blazno se mi peče. Take slaščičaste zadevščine.
Vse po vrsti bom malo poredila.


Rada bi si v spomin vtisnila vse lepe trenutke. Vse tiste trenutke, ki pustijo sled nasmeha na obrazu.
Vse objeme in poljube. Vse kar se mi je lepega zgodilo v zadnjem času.
Ker vedno znova in znova skušam sebe prepričati, da je dejansko resnično. Ker sem srečna.
Mislim, da se še vedno prepričujem, da me je kaj takšnega doletelo. Kot strela z jasnega.
Lepo mi je. To šteje.

Predvsem, ko te v jutru zbudi objem. Najboljša družba poleg tebe.
Žličkati se.
Jutro je takoj lepše. Kaj šele dan, ki ga začnem z največjim nasmehom. In motivacijo, da nama pripravim zajtrk, takoj, ko se skobaca iz postelje.
Lepo mi je.

Lady Antebellum - Have Yourself A Merry Little Christmas


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...