petek, 28. december 2012

Radovednost in Discovery

Kaj sem danes počela?
Lahko povem, da sem narisala še zadnjo ilustracijo v seriji, tako da sedaj imam prvi del naloge izpolnen. Čaka me še oblikovanje. Potem pa upam, da končni izdelek uspe. Več o tem takrat.
Torej, ja. Dopoldne sem se ukvarjala z vlečenjem črt. Z različnimi debelinami minc in smermi. Koti pod katerimi lahko nagnem pisalo. S takšnimi traparijami.
Ampak sedaj lahko čisto ponosno vsakemu, ki ima pet minut preveč časa in se nahaja na območju soba-dnevna soba-hodnik, pokažem kaj sem pravzaprav ustvarila. Na čem delam.


Poleg tega pa sem pisala sezname.
Odkrila sem en precej simpatično izgledajoč program, ki ga podpirajo različne pladforme. Je zastonj in pregleden. Če je kdo že slišal za Wunderlist, potem ve o čem govorim, drugače pa kliknite na link in se sami prepričajte. Jaz ga nisem poznala, ampak sem imela že enkrat prej misijo, da najdem nekaj kamor lahko pišem takoimenovane "to-do liste", prevedemo lahko kot "moram narediti", pa mi nikoli nič pametnega ni prišlo pod roke. Potem sem obupala in pozabila.
Danes pa že preostanek dopoldneva, opoldneva in začetek popoldneva porabljam, da si pišem razne "butaste" sezname.

Popoldne sem si zapolnila z enim sprehodom, kjer je bil glavni kompanjon moj pes. Uživala sva v prijetnem hladu, ki je bil v kombinaciji s popoldanskim soncem čisto perfekten.
Avto se je vrnil domov. Prerojen. Delujoč. Skoraj nov.
Skozi zapreke, ki so se še dodatno postavile včeraj, pa se bomo poskušali prebijati. Iz dneva v dan.
Ker ko obupaš na začetku dneva, te lahko konec čisto preseneti in se obrne v bolj optimistično smer, ko pride nekdo, ki te v vsakem primeru razveseli s svojo pojavo. Včeraj sem mu bila grozno hvaležna. Morda bi to povedala, morda se je dalo čutiti.
Tako, da je danes že lepši dan. Sploh, ko se Sonce prikrade na okno.

Popoldanski čas, ki se je kaj hitro spremenil v včerenega pa je bil namenjen igranju. Družabne igre. Tipična zasedba imenovana družina in obilico smeha ter sproščanja ventilov. Predvsem z besednim zakladom vsakič preprosto ne prizanašamo.

Oddaja na Discovery-ju. Oddaja o radovednosti imenovana Curiosity. Sprva sem mislila, da se gre o tisti napravi na Marsu, ampak sem kasneje videla še dodatni podnaslov. Zakaj je seks zabaven?
Oddaja o orgazmu, predvsem ženskemu, z znanstvenega vidika. 
"Maggie Gyllenhaal se poda na zanimivo raziskovanje vede o spolnem užitku in poskuša rešiti uganko o ženskem orgazmu." Tako je zapisano v sporedu. Kar se mi je zdelo zanimivo je, da to oddajo vodi prav Maggie Gyllenhaal, ki je tista, ki odigra glavno žensko vlogo v filmu, ki govori o nastanku vibratorja. Hysteria.
Ampak kot sem videla cela serija oddaj izgleda prav zanimivo. To je le ena izmed vseh.
Za pogledat. Sedaj vem, kaj bom gledala.

Marilyn Manson - Sweet Dreams


1 komentar:

pikaNogavička pravi ...

http://www.youtube.com/watch?v=xat1GVnl8-k

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...