četrtek, 6. december 2012

Pet doživetij za podarit

Nekje sem brala, kaj bi bilo "10 EXPERIENCES TO GIVE" oziroma "10 doživetij za podarit" pa sem  jih sama poskušala pet skupaj spraviti. Kljub temu, da sem špegala.

Karta za koncert ali predstavo. Da se zdi tisti trenutek, ko greš na to z dobro družbo popolnoma nerealno in najboljši trenutek.
Potovanje iz nenada. To bi bilo zabavno: "Spakiraj kovčke, dobimo se čez dve uri!"
No, saj sem skoraj bila v takšni situaciji, ampak potem smo prestavili, ampak vseeno šli naslednji dan.
Kosilo. Po možnosti doma ob skupnem packanju, rezanju in kuhanju v kuhinji. Ki se nadaljuje ob kozarcu, steklenici vina. Po možnosti z dobro glasbo v ozadju...
Izlet v neznano. S pokvarjeno navigacijo, ki ima morda zavezane oči. S polnim prtljažnikom dobrot. Ob glasnem prepevanju najljubših komadov in fotografiranju vsakega trenutka poti.
Tečaj. Mogoče tečaj salse. Ali pa česa zabavnega za oba. Oziroma vse. Ampak pretežno oba.

To bi morda šlo. Pa niti nisem prav izvirna. Morda bi morala biti. Vsaj malo?
Saj še sama ne vem zakaj sem se tega lotila. Pravzaprav.

Taylor Swift - Treacherous


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...