nedelja, 16. december 2012

Lučkast večer

No, če sem imela včeraj šestino in četrtino, mi ostane danes še tri četrt dela. Da zaključim.
Počasi in vztrajno.
O vsem skupaj poročam, ko bo in če bo končano. Na kar upam, da uspe. Vsaj enkrat.

Pravijo, da se vozovnice podražijo z novim letom. Odlično! Seveda zaznajmo sarkazem v tem vzkliku.
Groza. Zakaj vedno to počnejo?
Nekaj ponudijo. Pustijo, da zagrabimo. Smo navdušeni in potem nas pribijejo in privijejo ceno.
Enako so storili z malico takrat. Kar eno leto zastonj in potem - ups, ne več.
Bravo! Res! Vrhunski ste... Groza.

Poleg tega risanja sem počistila še tistih nekaj delov serij, ki so ostali za vpogled. Preposlušala sem celo playlisto božičnih pesmi in našla sem en božični CD, ki malček preskakuje. Ampak bo.
To božično vzdušje se me sedaj drži že nekaj časa. Upam, da vztraja še ta en teden. Potem ga pa lahko pospravim v predal in ga zaprašenega izvečem na plano drugo leto. To božično vzdušje.


Mogoče bi gledala božični film, ampak Listy do M. še malenkost šparam, ker je bil pred kratkim na ogledu. Ameriški božični filmi pa so preprosto preveč ameriški. In komercialno božični. In nimajo smešnih izrazov, kot je "facoti". In niso tako blazno simpatični. Preveč nadaljevanj imajo in uničijo čar, s tem, ko ga hočejo pričarati. Skratka nič ameriških božičnih filmov in bo božič prav lep.
Lahko samo kakšno risanko. Tisto za novo leto. Irsko.

Smreka je šla v avto. Na zadnje sedeže. Imela sva še lučke. Okraske in odejo z božički in pingvini in jelenčki. Za zadnje nisem prepričana. Ampak pingvina sva pustila na svojem mestu. Poleg severnih medvedov.


Smerčice so vse bolj komplicirane za sestavit. Včasih je bila v največ treh kosih in si to skupaj zložil, malo zravnam in tadam - smrečica je bila na red. Sedaj gre vse v bolj zakomplicirano smer. Z veliko deli. Barvnimi označitvami. Ravnanjem. Zlaganjem v zaporedje.
Ampak je zabavno. Je projekt. Dobesedno.
Lučke pa niso šle takoj na drevo. Pristale so še v najinih rokah in skupaj s fotoaparatom in samosprožilcem je vse skupaj postalo zabava. Zame predvsem. Ker sem spet dobila tisti zagon za ustvarjanje "prevelikega" števila fotografij. Se zgodi.


Večer je bil nadvse primeren za zadnji del Harry Potterja. In nisem bila pobudnik, sem pa z največjo dobrodošlico sprejela predlog. Všeč mi je. Zadnji del in ideja o izbranem filmu.
Noro.

Maček Muri & Muca Maca - Nogometna tekma


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...