četrtek, 27. december 2012

Največ žetonov

Pica namesto pite.
Benko namesto Pingota.
Likat namesto geekat.

Morda imam za to leto dovolj hrane.
Za zajtrk sem pojedla kos lazanje. Za kosilo samo eno manjšo porcijo praženega krompirja. Za večerjo pa kar je ostalo od včerajšnje lazanje. Ja, jaz to precej dobesedno vzamem, da imam lazanjo za dva dni, ko si jo spečem.
Res pa da je bilo med zajtrkom in kosilom kakšno uro, ko sem danes šele malo čez pol enajsto vstala. V zadnjih dneh mi kaj dosti zgodaj od tega sploh ne gre.
Kot da rabi?

Veste, da se da v avtomobilu skuhati zahvalno večerno. Dobesedno. Sploh, če gre za kakšen starejši avto in za daljšo pot, ko se vse skupaj precej segreje. Preizkuševalca mitov sta to potrdila.

Danes sem naredila mali eksperimetn, ki je vključeval obliko in podlago pite. Zamrznene in odtajane gozdne sadeže ter vanilijevo kremo. Eni od teh stvari gre precej dobro, drugi dve rabita izpopolnitev. Potem bo to čisto prikupna sladica. Ampak okus sladkega in kiselkastega sadja gresta čisto skupaj.
Kot mi in igranje pokra. Zopet je bil "kitajski", ampak torkat v drugačni različici. V tistem trenutku, ko smo se odločili, da imamo dosti igranja, sem imela največ žetonov. Precej sreče v igri, kot pameti, ampak dejansko sem nekako premagala oba. Cel dosežek! Ha.
Dejansko imava res precej hitro dojemanje kar se iger s karatami tiče. Vse skupaj sva dojela takoj.
Še vedno pa se lovim pri hierarhični lestvici. Malo mi še manjka.

Train - Shake Up Christmas


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...